Результативність досвіду
Таким чином, за умови продуманого планування й справжнього відповідального ставлення з боку фасилітатора, така робота дуже швидко дає відчутні результати:
  • Учні з інвалідністю та «проблемні учні» успішно залучені до учнівських колективів.
  • Учителі, які працюють з учнями з особливими потребами, мають у своєму запасі дієву методологію, яка дає змогу активізувати формування дружніх стосунків, допомагає індивідуальним учням стати частиною колективу та зменшує поведінкові труднощі.
  • Учні відчувають, що вони важливі й що допомагають підтримувати інших учнів, яких вони знають і розуміють, що їм складно пристосуватися до шкільного життя. Вони стають союзниками в справі підтримки своїх ровесників.
  • Зростає поінформованість та розуміння проблем інвалідності, емоційних та поведінкових потреб.
  • Поширюється усвідомлення необхідності взаємної підтримки та командної взаємодії між учителями та школярами.
Найяскравішим результатом діяльності кіл в нашій школі є відгуки вчителів та батьків фокусних дітей. Які описані у спогадах «Історія однієї дитини».