Поширення в Україні процесу інклюзивного навчання дітей з обмеженими можливостями фізичного або психічного здоров’я є не лише відображенням часу, а й представляє собою ще один крок до забезпечення повної реалізації прав дітей з особливими потребами на якісну освіту.
Автор презентує досвід Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 щодо впровадження інноваційної методології «Кола друзів», яка забезпечує залучення до колективу кожної дитини («фокусної дитини») будь – якого віку, що стикається з труднощами в школі через індивідуальні особливості розвитку, особисту кризу чи проблемну поведінку.
У роботі представлені методичні матеріали, опис та результати впровадження даної методології в навчальному закладі, відгуки вчителів, фото занять та графічних зображень.
Представлений досвід дає можливість мобілізувати ресурси однолітків дитини, яка переживає складну життєву ситуацію; створити команду підтримки, що ефективно працюватиме з учнями з особливими потребами.
Досвід стане корисним і цікавим для вчителів, психологів, соціальних педагогів і всіх небайдужих освітян.
Немає коментарів :
Дописати коментар